Konsumenci bardziej wyczuleni na ekościemę

dodano: 
23.12.2010
komentarzy: 
0

Konsumenci coraz bardziej sceptycznie podchodzą do produktów oznaczonych jako ekologiczne – wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Mambo Sprouts Marketing.

W jego ramach przepytano 1000 konsumentów Co trzeci z badanych przyznał, że częściowo lub zupełnie nie ufa produktom sprzedawanym jako „naturalne”. Natomiast ponad połowa (65 proc.) zainteresowana byłaby wprowadzeniem regulacji dotyczących certyfikacji takich produktów. Według 33 proc. respondentów powinno się tym zająć niezależna organizacja działająca na zasadach non-profit, lub agenda rządowa. Mniej osób opowiedziałoby się za organizacjami branżowymi lub certyfikatami wydawanymi przez sprzedawców.

Jak komentuje na stronie bulldogreporter.com dyrektor Mambo Sprouts Marketing Karen Herther, zaradni konsumenci tak samo jak w okresie kryzysu, będą starali się wydawać mniej pieniędzy na żywność i będą bardziej świadomi wydawanych pieniędzy. (ks)

Źródło:

bulldogreporter.com
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin