Kościelny PR

dodano: 
18.03.2005
komentarzy: 
0

W Pulsie Biznesu czytamy o dwutygodniowych międzynarodowych warsztatach „Public relations w instytucjach kościelnych”, o których informowaliśmy w ubiegłym tygodniu. Seminarium było przygotowane głównie dla gości z zagranicy: z Białorusi, Ukrainy, Rosji, Łotwy i Armenii, jednak już niedługo prawdopodobnie odbędzie się takie szkolenie dla osób odpowiedzialnych za komunikację w strukturach polskiego Kościoła. „Instytucje kościelne poszukują nowoczesnej wiedzy z obszarów komunikacji społecznej, która odbiega od schematów i to może być jakaś szansa dla branży” – twierdzi Piotr Lignar, jeden z prowadzących wykłady podczas szkolenia. Pytany o fundamenty strategii komunikacyjnej dla Kościoła mówi, że „strategię będą kreślili kościelni hierarchowie. Świeccy specjaliści będą pomagali w opracowaniu pomysłów na jej wdrożenie”. Istnieje jednak problem ewentualnego zaufania do świeckich specjalistów, niezbędnego w przypadku ujawniania kościelnych tajemnic. Prawdopodobnie „hierarchowie z pomocą najlepszych PR-owców mają zamiar wyedukować specjalistów spośród własnych kadr”. W komentarzu pod artykułem Piotr Czarnowski napisał, że „większość agencji nie utrzymuje się jednak z działań związanych z komunikacją, dlatego zainteresowanie Kościoła PR nie będzie miało wielkiego wpływu na branżę. Choć trzeba przyznać, że klient do biednych nie należy”. Cały artykuł

Źródło:

Puls Biznesu, Kościół szuka pomocy firm PR, 16.03.05, s. 23
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin