Kraków, Łódź i Białystok - trzy spotkania promocyjne

dodano: 
23.10.2008
komentarzy: 
0

Media donoszą o trzech debatach związanych z promocją regionalną. W lokalnych wydaniach Gazety Wyborczej można przeczytać o dwóch naradach na temat promocji: Łodzi i jej okolic oraz Białegostoku. Natomiast Polska Gazeta Krakowska informuje o debacie dotyczącej wizji promocji Krakowa.

Władze Krakowa zaprosiły dziennikarzy na debatę dotyczącą tego, jak promować miasto. Dziennikarz Polski Gazety Krakowskiej podsumowując spotkanie w Krakowie, skrytykował władze miasta za lęk przed nowoczesną promocją. Krakowskim urzędnikom wytknięto także dopuszczenie do tego, że do miasta przyjeżdża coraz mniej turystów, czytamy we wspomnianym tekście.

W bardziej pozytywnym tonie pisano o dwóch innych spotkaniach, które odbyły się w związku z promocją województwa łódzkiego oraz Białegostoku. W pierwszym przypadku Gazeta Wyborcza Łódź donosiła o dwudniowych warsztatach z udziałem przedstawicieli regionu i lokalnych specjalistów od marketingu i PR-u. Mają one pomóc zdefiniować niepowtarzalność Łodzi i okolic. „Na razie ciężko mówić o jednej koncepcji”, podsumował autor tekstu. Podobna kwestia została poruszona na pierwszym zebraniu funklubu Białegostoku, zainicjowanego przez Grupę Eskadra, donosi Gazeta Wyborcza Białystok. Goście podkreślali, że miasto jest przyjazne dla mieszkańców. Nie obyło się jednak bez słów krytyki wobec jego władz, czytamy. (ał)

Źródło:

Gazeta Wyborcza Białystok, Fanklub Białegostoku już działa, Kosz, 23.10.08, s.3; Gazeta Wyborcza Łódź, Szukają pomysłu na region, GJB, 22.10.08, s.6; Polska Gazeta Krakowska, Kraków boi się nowoczesnej promocji, Piotr Odorczuk, 22.10.08, s.12
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin