Kreska PR - nowa agencja

dodano: 
26.06.2008
komentarzy: 
5

Na rynku pojawiła się nowa agencja public relations - Kreska PR. Dyrektorem firmy jest Adam Studziński. Wcześniej był on specjalistą ds. PR w agencji magnifiCo, gdzie zajmował się głównie obsługą PR-owską Domu Aukcyjnego Rempex i firmy BILLA Polska.
Agencja ma się specjalizować w relacjach z mediami; ma także w swojej ofercie prowadzenie komunikacji wewnętrznej firmy i działań kryzysowych oraz nawiązywanie w imieniu klientów relacji ze sferami rządowymi i samorządowymi. Kreska PR nie posiada w tym momencie żadnych klientów. Do końca roku Studziński zamierza zatrudnić dwie osoby. (kk)

komentarzy:
5

Komentarze

(5)
Dodaj komentarz
27.06.2008
10:02:07
rola i wielkość
(27.06.2008 10:02:07)
A dlaczego ma się nie pisać o tych małych? A dlaczego nie o freelancerach? Media&Marketing pisze nawet o małych agencyjkach? Co w tym złego? Mam mierzyć skuteczność agencji ilością jej pracowników? A może wielkością przychodu? To chyba żart... Życzę powodzenia każdemu nowemu podmiotowi, bo to najlepszy bat na pozostałych.
26.06.2008
17:12:20
ciekawski
(26.06.2008 17:12:20)
czy nie wydaje sie wam zaskakujące że ta firma zaczyna bez żadnego pewnego Klienta? dodając do tego, że zatrudnienie pracowników jest dopiero w planach powstaje obraz dosyć gorącego rozstania p. Studzińskiego z poprzednim pracodawcą lub ogromnej pewności siebie dyrektora "Kreski". na tym rynku potrzeba jednak świeżej krwi więc życzę wszystkiego dobrego!
26.06.2008
15:11:41
PR menager
(26.06.2008 15:11:41)
Witam A dlaczego nie pisać o takich małych agencjach i pojedyńczych osobach, które je tworzą? Przecież od czegoś trzeba zacząć. Ci najwięksi też kiedyś byli malutcy ;-) Ja pozdraiwma Pana Adama i życzę Mu powodzenia bo sama chcę założyć taką włąśnie agencję i się bałam - a teraz już się boję mniej ;-) bo skoro inni tak robią to i może na mnie pora?!
26.06.2008
12:28:39
Czołgista
(26.06.2008 12:28:39)
Czy na pewno warto informować o każdym przedsięwzięciu prowadzonym w bloku, lub domku mieszkalnym ? O każdej dwu czy trzyosobowej agencji żyjącej z jednego lub dwóch klientów ? Może w takim razie przedstawiajmy również każdego freelancera. Nie mam nic do Pana Adama, jego artykuł na proto świadczy, że zna się na rzeczy, ale żeby news o agencyjce wrzucać jako głównego newsa do newslettera proto? Ani klientów wielkich nie obsługiwał, ani magnifiCo to nic zasłużonego dla branży.
26.06.2008
12:17:52
autorka
(26.06.2008 12:17:52)
Pan Studziński zaczyna od PR-u? ;)
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin