.

 

Kto najciekawiej?

dodano: 
27.05.2009
komentarzy: 
1

Małgorzata Rajan na łamach Gazety Samorządu i Administracji opisuje samorządowe pomysły na promocję regionów. Autorka stwierdza, że niektóre z nich wykorzystują niestandardową formę przekazu i mogą być przykładem dla innych gmin, powiatów i województw, jak przeprowadzić ciekawą kampanię promocyjną.

Rajan za najciekawsze uznała działania wizerunkowe województwa śląskiego i ich kampanię „Pozytywnie nakręceni polecają”, działania władz Rzeszowa i ich zaangażowanie w program Hit Generator, promocję Krakowa na Time Square i w CNN International, a także, wystąpienie bydgoskich urzędników w reklamówce Microsoftu. Podkreśla ona, że rosnąca konkurencja samorządów o pozyskanie turystów i inwestorów sprawia, że władze lokalne musza podejść do kwestii promocji w sposób kreatywny i nowatorski. (mk)

Źródło:

Gazeta Samorządu i Administracji, Samorządowe pomysły na promocję regionów, Małgorzata Rajan, 01.06.2009, s.42
komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
27.05.2009
13:21:33
Filip Szatanik ...
(27.05.2009 13:21:33)
Autorzy artykułu padli ofiarą starego żartu. Informacja o promocji na Time Square była żartem primaaprilisowym z b.r. Jak się okazało udanym żartem. Zdementowaliśmy ją zresztą niezwłocznie, co podchwyciły zresztą media.Jakimś cudem informacja przetrwała i żyje "drugim życiem". Należy żałować tylko, że tak rozpoznawalne i filmowe miejsce reklamowe jest poza naszym zasięgiem finansowym, Filip Szatanik Kierownik Biura Prasowego Urząd Miasta Krakowa
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin