.

 

Kto został nominowany do PRotonów?

dodano: 
09.05.2012
komentarzy: 
1

Znamy już nazwiska nominowanych w szóstej edycji konkursu branży public relations - PRotony 2012, organizowanego przez redakcję portalu PRoto.pl.

Nominowani (kolejność alfabetyczna w obrębie kategorii):

1) Osoba/zespół w firmie PR-owskiej
Ewa Bałdyga, MARTIS Consulting
Jerzy Ciszewski, Ciszewski MSL
Dorota Zmarzlak, 24/7 PR

2) Osoba/zespół ds. komunikacji firmy lub korporacji
Zbigniew Gajewski, Dorota Zawadzka, PKPP Lewiatan
Joanna Łodygowska, Laboratorium Kosmetyczne Irena Eris
Grzegorz Szczepański, Grupa Żywiec

3) Osoba/zespół ds. komunikacji w instytucji lub organizacji pozarządowej
Monika Czaplicka, Grupa Twórcza, Qlub Xsiążkowy
Katarzyna Wakuła, Muzeum Narodowe w Warszawie
Emilia Zyskowska, Agnieszka Kubiszewska-Krawczyk, Tomasz Witkowski, Instytut „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka”

4) Rzecznik prasowy
Leszek Chorzewski, PLL LOT
Michał Rusinek, sekretarz Wisławy Szymborskiej
Michał Witkowski, PZU

5) Osoba/zespół zajmujący się edukacją w PR
Dr Anna Adamus-Matuszyńska, dr Renata Maćkowska, dr Bogumiła Barańska, Katedra Zarządzania Publicznego i Nauk Społecznych, UE w Katowicach
Wiesław Gałązka, Dolnośląska Szkoła Wyższa
Piotr Lignar, Akademia Leona Koźmińskiego, Polskie Radio

Zwycięzców poznamy na Gali wręczenia nagród 21 maja 2012 w Teatrze Kamienica,  który mieści się przy al. Solidarności 93. Nominowanych wskazali w głosowaniu członkowie, liczącej 198 osób, Akademii Ekspertów Public Relations. Wyniki głosowania AEPR dostarczyła Kancelaria Leśnodorski, Ślusarek i Wspólnicy, audytor konkursu.

Głównym patronem medialnym tegorocznej edycji jest TVN CNBC. Patronami medialnymi są magazyn Harvard Business Review, Dziennik Gazeta Prawna, Radio PiN, Brief oraz Marketing w Praktyce.

Partnerem strategicznym Gali jest Teatr Kamienica. Sponsorami konkursu są Instytut Monitorowania Mediów oraz firmy Phenomé, La Perla, Sylwia Kiliś Atelier. Partnerami Gali są firmy Mazurkas Catering, marki Jacob’s Creek i Grolsch, a także firmy Fabrica de Pasjone, 16/9 Film Studio oraz Pina-Colada Agency. Partnerami konkursu są firma Samsung, Mea Group oraz Studio Supra. Przyjaciółmi konkursu zostały ponadto programy konferencyjne Sukces Pisany Szminką, Akademia Kobiet Biznesu i Instytut Przemiany.

Gala jest imprezą zamkniętą. Dla osób, które nie otrzymały zaproszenia istanieje możliwość wykupienia zaproszeń. Więcej informacji znajdą Państwo tutaj

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
09.05.2012
12:58:07
czytacz
(09.05.2012 12:58:07)
Warszawa i osoby znane z mediów. Jakie szanse ma pracownik komunikacji wewn. z mniejszego miasta? :-(
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin