Lawenda Public Relations dla Narodowego Stowarzyszenia Turystyki Przyjazdowej Mołdawii

dodano: 
27.10.2017
komentarzy: 
0

Lawenda Public Relations z początkiem października rozpoczęła współpracę z Narodowym Stowarzyszeniem Turystyki Przyjazdowej Mołdawii (ANTRIM). Agencja zajmie się działaniami PR dla klienta, w tym: dostosowaniem strategii komunikacji do specyfiki polskiego rynku, media relations, organizacją wyjazdów prasowych, wydarzeniami branżowymi, komunikacją w mediach społecznościowych, doradztwem wizerunkowym i reprezentacją wobec polskiej branży turystycznej.

Za koordynację projektu po stronie Lawenda Public Relations odpowiada Joanna Kuźmia. Współpracę nawiązano w wyniku przetargu, a kontrakt podpisano na rok.

Klient nie współpracował wcześniej na stałe z agencją PR na polskim rynku.

Lawenda Public Relations i Narodowe Stowarzyszenie Turystyki Przyjazdowej Mołdawii korzystają z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (pp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin