Łazienki Królewskie wybrały agencję za pół miliona
Znamy już wyniki przetargu na kompleksową obsługę warszawskich Łazienek Królewskich. Za działania promocyjne i wizerunkowe odpowiedzialna będzie agencja Victoria Promotion z Poznania. Swoje usługi wyceniła na 516 tys. zł brutto.
Do przetargu stanęły 3 agencje. 2 z nich zostały jednak wykluczone – agencje Core PR oraz Marketing Zone nie spełniały wymogów formalnych stawianych przez zamawiającego.
Do zadań zwycięzcy należeć będzie m.in. ścisła współpraca z rzecznikiem muzeum przy prowadzeniu biura prasowego, aktualizowanie bazy danych dziennikarzy, tworzenie harmonogramu działań mediowych, przygotowanie i realizacja kampanii informacyjnych na rzecz muzeum, skierowanych głównie do informacji turystycznych, hoteli, portali turystycznych, kulturalnych, edukacyjnych, doradztwo dotyczące obecności w mediach społecznościowych, współtworzenia treści strony internetowej Muzeum oraz działalność wydawnicza. (ks)