Liczyć na efekty PR-u

dodano: 
29.10.2007
komentarzy: 
1

W Pulsie Biznesu czytamy o tym, że działania public relations można obiektywnie zmierzyć. Autor artykułu - Radek Popiel z agencji Rainer Communication - przedstawia kilka mitów związanych z mierzalnością taktyki PR-owskiej.

Popiel zwraca uwagę, że nie da się ocenić skuteczności działań public relations patrząc tylko na liczbę publikacji. „Przecież wycinek z www.rybacy.pl ma się do artykułu w »Pulsie Biznesu« jak leżak pod mostem Poniatowskiego do all inclusive na Dominikanie”, podkreśla Popiel.

Oprócz tego to nie ilość publikacji, a jakość może świadczyć o efektach działań PR-owców. „Skuteczność pracy z mediami można różnie mierzyć”, pisze Popiel. Można przeprowadzic ocenę tzw. key messages, siły publikacji w przyjętej wcześniej skali, mierzyć efektywność konkurencji, czytamy w Pulsie Biznesu. (ak)

Źródło:

Puls Biznesu, Skończmy z mitologią niemierzalności, Radek Popiel, 29.10.2007, s.25
komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
07.11.2007
14:30:49
Janek
(07.11.2007 14:30:49)
Święte słowa. Co za mędrzec i jak sypie złotymi myślami. Zwłaszcza, że raczej ciężko byłoby o cytat z rybacy.pl bo jest to witryna pusta i na sprzedaż. Jest wielki.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin