LINK4 z nowym logo

dodano: 
22.12.2016
komentarzy: 
0

Firma zdecydowała się na zmianę identyfikacji wizualnej po 7 latach. Celem działań jest odświeżenie wizerunku marki i nowe pozycjonowanie. Ten krok wynika też ze zmiany właściciela. Wcześniej był nim brytyjski ubezpieczyciel RSA, aktualnie LINK4 należy do Grupy PZU.

Źródło: biuro prasowe LINK4

Autorem projektu jest agencja brandingowa White Cat Studio.

„Nowy znak LINK4 jest prosty i czytelny. Jest wizualną interpretacją cyfry 4 – bardzo mocno osadzonej w percepcji marki. Cztery pasy i solidny font komunikują stabilność firmy. System oparty jest na 4 modułach osadzonych w gamie kolorystycznej wywodzącej się z koloru logo poprzedniego właściciela” – tłumaczy Michał Łojewski, dyrektor kreatywny White Cat Studio.

Firma rozpoczęła równiez kampanię reklamową towarzyszącą wprowadzeniu nowego logotypu. W jej ramach powstał spot, w którym występuje Kasia Moś i zespół The Chance.

Źródło: Facebook/LINK4

Źródło: YouTube/ LINK4

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Red8, za reżyserię - Kolektyw Reżyserski Państwo Rodzeństwo, za produkcję - Flota Filmowa. Zaplanowaniem i zakupem mediów zajął się natomiast Starcom. (ak)

Zdjęcie główne: Facebook/ LINK4

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin