Mamy hasło dla Warszawy

dodano: 
04.09.2008
komentarzy: 
1

„Warszawa. Każdemu po drodze” to hasło promocyjne, które zostało wybrane przez mieszkańców i miłośników Warszawy do walki o miano Europejskiej Stolicy Kultury 2016. Jak czytamy w Dzienniku, nowy element promocji miasta szczególnie spodobał się jego młodym mieszkańcom.

Bartosz Bator, autor artykułu, podkreśla, że sytuacja, w której mieszkańcy sami decydują, jaki będzie nowy wizerunek miasta, to nowość w Polsce. „Na świecie panuje już bowiem trend w PR nazywany community relations polegający na współpracy samorządów z lokalną społecznością. U nas najczęściej takie zadania zlecane są agencji PR” - pisze Bator. Specjaliści uważają, że od hasła, do wypracowania całej kampanii promocyjnej jeszcze długa droga. Piotr Czarnowski z First PR dodaje, że powinno się zapytać obcokrajowców, jak rozumieją hasło, stworzyć listę znaczeń i wybrać takie, które mają szanse na powodzenie, a dodatkowo zmaterializować hasło: „po drodze”.(mk)

Źródło:

Dziennik Polska Europa Świat Warszawa, Hasło pomoże zdobyć tytuł, Bartosz Bator, 04.09.2008, s.1
komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
05.09.2008
9:54:02
Bader
(05.09.2008 9:54:02)
Hasło jest kretyńskie, bo wymusza złe skojarzenia. Po drodze to zawsze w Warszawie było Ruskim i Niemcom, nie pamiętacie kiedy ? Mogę Wam przypomnieć.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin