Marketing o wartościach

dodano: 
13.12.2006
komentarzy: 
0

W ramach programu „Wartości dla biznesu” realizowanego przez On Board PR we współpracy z PKPP Lewiatan przygotowane zostało badanie opinii marketerów na temat idei wykorzystania wartości w marketingu i zarządzaniu. W internecie pod adresem www.wartosci.pl/opinia można wypełnić formularz z kilkoma pytaniami na temat wartości i ich roli we współczesnym marketingu. Do udziału w badaniu twórcy programu zapraszają wszystkie osoby zajmujące się komunikacją marketingową, PR lub reklamą.
Badanie potrwa tydzień, do 19 grudnia 2006 r. Po zakończeniu badania uczestnicy otrzymają jego szczegółowe wyniki. Badanie jest realizowane przy wsparciu MediaRun.pl. Celem programu „Wartości dla biznesu” jest popularyzacja wykorzystania w marketingu i zarządzaniu wartości firmowych oraz poprawa społecznego wizerunku biznesu w Polsce. Bezpośrednim impulsem do realizacji programu były ogłoszone w październiku b.r. wyniki międzynarodowych badań „Corporate Values Index 2006” sieci ECCO Network wskazujące, że w Polsce wartości wykorzystuje w zarządzaniu i marketingu zaledwie 21% największych przedsiębiorstw. W innych krajach wartości są istotnym narzędziem średnio dla 77% firm. (jk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin