.

Marketing szeptany na Steamie. Gracze są oburzeni

dodano: 
24.08.2023
komentarzy: 
0

Producenci gier, posługując się platformą Steam, stosują marketing szeptany. Oznacza to, że odpowiadają na negatywne recenzje gier, aby zachęcić do zakupu własnych produktów. Metoda została skrytykowana przez graczy – podaje przegladsportowy.onet.pl.

Na Reddicie, serwisie społecznościowym, użytkownik PhantomNL97 opublikował zrzuty ekranu z platformy Steam, na których widać sposób komunikowania się twórców gier. W celu promocji swoich produktów producenci odpowiadali na negatywne komentarze użytkowników, dotyczące takich gier takich jak Dave the Diver i ShowRunner – informuje źródło.

Zrzut ekranu wpisu z Reddit

Źródło: Reddit.com/PhantomNL97

Zrzut ekranu wpisu z Reddit

Zrzut ekranu wpisu z Reddit

Źródło: Reddit.com/PhantomNL97

„Cześć! Możesz być zainteresowany. Tworzymy podobną grę! Planujemy ukończyć ją do końca lata! Sprawdź stronę naszej gry. Jeśli ci się spodoba, dodaj grę do swojej listy życzeń, to pomoże w promocji! Dziękujemy i przepraszamy za niedogodności!” - piszą użytkownicy Anna i Cutie, podsyłając link do strony gry w sklepie Steam. 

Źródło zauważa, że społeczność Reditta skrytykowała taki zabieg twórców, nazywając go wprost obrzydliwym. W komentarzach, znajdujących się pod postem, użytkownicy namawiają do zgłaszania tergo typu kont. (af)

Źródło:

przegladsportowy.onet.pl, Gracze krytykują tę metodę marketingu! "Obrzydliwe", 23.08.2023
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin