Mataczenie branżowe

dodano: 
16.02.2005
komentarzy: 
0

Marzenna Reyher pisze w magazynie Media i Marketing o uzależnieniu agencji od wynagrodzeń za godziny. Opisuje m.in. „przypadek nowojorskiej Ogilvy & Mather, której byli menadżerowie stanęli przed sądem oskarżeni o poważne nadużycia finansowe” związane z zawyżaniem liczby przepracowanych godzin. Jednak niestety nie jest to jedyny przypadek malwersacji w branży. Pojawiły się również „podobne oskarżenia ze strony departamentu zarządzania zasobami wodnymi i elektrycznością w Los Angeles w stosunku do firmy public relations Fleishman-Hillard należącej do Omnicom Group. Rzucane oskarżenia nie tylko wpływają na dobre imię agencji, ale oddziałują również na całą branżę.

Źródło:

Media i Marketing, Cień Ogilvy padł na branżę, 16.02.05, s. 4
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin