Meblowy PR

dodano: 
13.10.2006
komentarzy: 
0

Miesięcznik Meble Plus zamieszcza artykuł dotyczący PR-owców w branży meblarskiej. Autorka Anna Żamojda przybliża sylwetki osób pracujących w tej gałęzi przemysłu, jak również opowiada, na czym polega ich praca. „Branża meblowa nie wykazuje się (…) imponującą działalnością PR-ową i marketingową” – uważa Katarzyna Rostowska-Hansen z firmy Ekornes.
Niemniej jednak, jak zauważa autorka artykułu, od pewnego czasu niektóre firmy z branży decydują się na współpracę z agencjami PR-owskimi. Należą do nich m.in.: Profim, Mikomax, Kolekcja Mebli Klose, wcześniej także Forte. W większości przedsiębiorstw działania z zakresu PR powierza się chętniej osobom od lat związanym z firmą, które bardzo dobrze orientują się w jej historii, aktualnej sytuacji a także szeroko pojętych realiach branżowych.
Jak mówi Dagmara Szwaj, przedstawicielka firmy Martela, takie osoby są w stanie „(…) szybciej reagować na zmiany, sytuację kryzysową, a przy firmie zewnętrznej przypływ informacji jest zawsze wolniejszy i czasami ciężko wytłumaczyć kontekst zaistniałej sytuacji”. Autorka artykułu pytała branżowych PR-owców m.in. o najtrudniejsze zadania, z którymi przyszło im się zmierzyć w czasie pełnionych obowiązków.
Dla Dagmary Szwaj najtrudniejsze okazały się imprezy organizowane z okazji niedawnych jubileuszy firmy Martela, a dokładnie ilość drobnych, a jednocześnie niezwykle istotnych spraw organizacyjnych, od których jakości zależy efekt końcowy całych przygotowań. Aleksandra Krawsz z firmy Kinnarps jako największe wyzwanie wspomina zaprezentowanie kolegom z innych działów firmy, na czym polega jej praca w sposób nienużący, a jednocześnie ukazujący jej kwalifikacje. (jk)

Źródło:

Meble Plus, PR to nasz żywioł!, Anna Żamojda, 01.10.2006, s. 22
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin