.

 

Meta dodaje nowe opcje reklamowe do Reels na Instagramie i Facebooku

dodano: 
21.06.2023
komentarzy: 
0

Meta na swoim blogu poinformowała, że wprowadza nowe funkcje reklamowe do rolek na Instagramie i Facebooku. Dostęp do opcji reklamowych w Reels otrzyma teraz więcej marek.

Ponadto, reklamy w rolkach na Instagramie będą wyświetlać się bezpośrednio na wideo, tak, aby „nie przeszkadzać użytkownikom w oglądaniu filmów”. Do tej pory treści reklamowe pojawiały się między kolejnymi Reelsami.

Źródło: facebook.com

Meta dodaje również możliwość reklamowania w rolkach aplikacji mobilnych innych firm, np. producentów gier.

Źródło: facebook.com

Do Facebook Reels z kolei wprowadzona zostanie biblioteka bezpłatnej muzyki – Meta Sound Collection. Reklamodawcy będą mogli dodać utwory za pomocą Edytora kreatywnego lub programu Advantage+ Creative.

Źródło: facebook.com

Meta przekazuje, że użytkownicy spędzają ponad połowę czasu na Facebooku i Instagramie oglądając filmy oraz udostępniają rolki ponad dwa miliardy razy dziennie. (bs)

Źródło:

facebook.com, It’s your connected world: Helping business make the right connections for growth, 20.06.2023
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin