Modny wizerunek
Dziennik Zachodni zamieścił rozmowę z Iloną Kanclerz, specjalistką od komunikacji społecznej i projektantką mody. Opowiada ona m.in. o kreowaniu polityków oraz akcji społecznej „Świat w oczach dziecka”, której jest autorką. Kanclerz twierdzi, że mężczyźni uważniej słuchają i dlatego szybciej uczą się autokreacji. „Natomiast kobietom wydaje się, że i tak wiedzą lepiej, że w żółtym zawsze im było do twarzy, więc po co to zmieniać” – mówi Ilona Kanclerz, ale jednocześnie od razu przyznaje, że „chce pomagać kobietom, gdyż ich start w polityce jest trudniejszy”. Prace nad wizerunkiem kandydatów na parlamentarzystów rozpoczęła już jesienią ubiegłego roku. Komentując zachowanie Marka Belki, który krzyczy do posłów „Do roboty”, mówi, że mieści się to w granicach politycznej poprawności. „Premier był prawdziwy, nie udawał. Jak znajdę u kogoś prawdziwy element, to go szlifuję”.