MON będzie się promować

dodano: 
02.02.2009
komentarzy: 
0

Ministerstwo Obrony Narodowej ogłosiło otwarty „Konkurs na narzędzia reklamowe kampanii promocyjnej Wojska Polskiego”. Uczestnikiem konkursu może być osoba lub firma.
Zadania, jakie stoją przed uczestnikami obejmują: opracowanie koncepcji kreacyjnej i scenariusza wraz ze storyboardami, na podstawie których zostanie przygotowany 30 oraz 15 sekundowy spot reklamowy przeznaczony do emisji telewizyjnej i internetowej; przygotowanie scenariusza na podstawie którego zostanie przygotowany 20-minutowy film promocyjny o charakterze rekrutacyjnym, 20-minutowy film promocyjny o udziale polskich żołnierzy w misjach poza granicami kraju, 20-minutowy film promocyjny o uzbrojeniu i wyposażeniu Wojska Polskiego. W zakres projektu wchodzi także opracowanie wizualizacji graficznej, na podstawie której powstaną inne nośniki kampanii, takie jak: plakat na tablice reklamowe, plakat promocyjny, reklamowy banner internetowy, folder promocyjny, opracowanie scenariusza na podstawie którego zostanie przygotowana 20 sekundowa reklama radiowa. Oferty można składać do 5 lutego 2009 do godziny 11.00.

Szczegółowych informacji udziela Małgorzata Kucharska, Departament Administracyjny MON, Al. Niepodległości 218. Więcej informacji

Oprócz tego MON szuka także podmiotu, który kupi powierzchnie reklamowe i wykona plakaty promocyjne, a także przeprowadzi analizę badań skuteczności kampanii. Więcej informacji. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin