.

Na Facebooku będzie więcej treści od znajomych. I mniej od marek

dodano: 
22.04.2015
komentarzy: 
0

Facebook postanowił na nowo zbalansować treści, które trafią do aktualności. Od teraz przeważać będą treści udostępniane przez znajomych. Portal hubspot.com ostrzega, że w związku z tym może spaść zasięg postów udostępnianych z fanpage’y marek.

To odpowiedź serwisu na prośby użytkowników, którym brakowało wpisów od ich znajomych, ich zdjęć oraz filmów. Teraz internauci będą mieli szansę otrzymywać większą liczbę tego typu treści. Nie oznacza to jednak, że będą informowani o wszystkich aktywnościach znajomego, dotyczących tego, co polubił i skomentował.  Facebook obiecuje promować treści jedynie ich autorstwa.

Linday Kolowich na blogu Hubspot.com pisze, że w związku z zapowiadanymi zmianami, użytkownicy będą mieli większy wpływ na to, co pojawi się na ich tablicy. W końcu Facebook zaznaczył, „że balans między informacjami ze stron i tymi od znajomych będzie przeprowadzany indywidualnie”.  Ponieważ będą promowane treści z profili prywatnych, marki muszą się liczyć z tym, że spadnie im zasięg. Co warto zrobić w tej sytuacji?  „ Zadbaj jeszcze bardziej o jakość treści, które są cenne dla Twojej grupy docelowej” – zaznacza. Zwraca przy tym uwagę, że zmiany w News Feedzie mogą być z drugiej strony korzystne. Od teraz udostępnione przez internautów posty mają większe szanse trafić do jego znajomych. (mw)

Źródło:

blog.hubspot.com Facebook Updates News Feed Algorithm to Balance Content From Friends Vs. Pages, Lindsay Kolowich, 21.04.2015
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin