Na Polaków polityczny PR PO już nie działa

dodano: 
16.02.2011
komentarzy: 
0

„Po trzech latach intensywnych działań marketingowych PO Polacy wydają się zmęczeni propagandą sukcesu uprawianą przez speców od wizerunku szefa rządu” – pisze na łamach Rzeczpospolitej Michał Szułdrzyński.

Zdaniem publicysty główne przyczyny spadku poparcia Platformy Obywatelskiej to problemy rządu z kierowaniem państwem oraz wpadki wizerunkowe poszczególnych polityków. Wśród nich wymienia m.in. taśmy dokumentujące próbę korupcji senatora Romana Ludwiczaka, aferę z kupowaniem głosów w Wałbrzychu czy nepotyzm ministra Cezarego Grabarczyka.

Jak pisze Szułdrzyński, taka liczba ujawnianych przez media wielce niefortunnych zachowań i wypowiedzi spowodowała, że wizerunek Platformy jako przedstawiciela wykształconego i proeuropejskiego elektoratu stał się niewiarygodny. Społeczeństwo zaś – podobnie jak Marcin Meller i Kazik Staszewski, którzy publicznie dali wyraz swojemu rozczarowaniu partią rządzącą – zaczyna w końcu dostrzegać, że to, jak pozycjonuje się PO, nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. (iw)

Źródło:

Rzeczpospolita, Gdy piar przestaje działać..., Michał Szułdrzyński, 16.02.2011
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin