Nagrody konkursu Media Trendy 2011 rozdane
Podczas wczorajszej uroczystej gali poznaliśmy laureatów konkursu Media Trendy 2011. Jury przyznało 19 nagród i 30 wyróżnień. Wśród laureatów znalazł się m.in. Człowiek Medium Zygmunt Solorz-Żak. Po raz drugi z rzędu za Medium Roku uznano serwis społecznościowy Facebook.
Grand Prix Media Trendów w kategorii Innowacja w Planowaniu Mediów 2011 przyznano domowi mediowemu Starcom za projekt „Milka. Razem dla Tatr”. W tej kategorii zgłoszono w tym roku 111 prac, wśród których jury przyznało 14 nagród oraz 20 wyróżnień.
W konkursie Young Media Lions, w którym startowały 34 drużyny, nagrodę główną – wyjazd na Festiwal Cannes Lions – zdobyli Monika Filipowska i Jakub Zieliński z domu mediowego Universal McCann. Drugie miejsce zajął zespół z domu mediowego Mindshare Polska – Patrycja Kulesza i Kacper Szczepanowski. W pierwszej trójce znaleźli się Maciej Kawka i Paweł Roman z domu mediowego MEC.
Konkurs Media Trendy organizuje Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. PRoto.pl jest jego patronem merytorycznym.
Szczegółowe informacje na stronie: www.mediatrendy.pl.