Najciekawsze case’y marek w społecznościówkach

dodano: 
13.02.2014
komentarzy: 
0

Wiele kampanii skoncentrowanych jest wokół Facebooka. Czy w innych kanałach można pokazać pełne możliwości marki? Eksperci Grupy Roboczej Social Media pokazują, jak efektywnie wykorzystać inne serwisy społecznościowe.

Media społecznościowe nie kończą się na Facebooku, jest wręcz przeciwnie. Infografika stworzona przez ekspertów grupy roboczej przedstawia najciekawsze case studies kampanii w takich serwisach, jak: Facebook, GoldenLine, Kwejk, YouTube, NK.pl. Wśród wyróżnionych marek znalazły się: Play (Kwejk.pl), Nescafè (vlog Polimaty), Algida (NK.pl), Grupa LUX MED (YouTube.com), Far Cry 3 (YouTube.com), Møbile Vikings (FB), Hays (GoldenLine.pl), Eska (FB).

Grupa robocza Social Media przy IAB Polska pracuje na rzecz popularyzacji marketingu w mediasferze społecznościowej jako skutecznego narzędzia promocji online. Ekspertami grupy są przedstawiciele serwisów społecznościowych, domów mediowych, agencji interaktywnych oraz sieci reklamowych. (kg)

 


Szkolenie Budowa strategii komunikacji w mediach społecznościowych - 27 lutego w Warszawie


komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin