Negatywny wizerunek prywatyzacji

dodano: 
12.01.2006
komentarzy: 
0

Adam Brzozowski na łamach Nowego Przemysłu porusza problem negatywnego wizerunku prywatyzacji.  W poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie o przyczyny takiej sytuacji autor zestawia opinie przedstawicieli branży public relations.
Rafał Szymczak, prezes Związku Firm PR i dyrektor agencji Profile, za negatywny obraz przekształceń własnościowych wśród opinii społecznej wini głównie polityków. Jego zdaniem przedstawiają oni jedynie negatywne wyniki sondaży i nie są obiektywni. Rezultaty finansowe wskazują, że prywatyzacja jest czymś pozytywnym, chociaż zdarzają się też przypadki wadliwych prywatyzacji. „Należałoby pokazać, jakie są proporcje obu wersji przekształceń własnościowych” - twierdzi Szymczak.
Paweł Trochimiuk, prezes agencji PR Partner of Promotion, za negatywny wizerunek prywatyzacji wini „tak zwanych polityków i tak zwany czarny PR”. Jego zdaniem „Politycy głoszą wszystko to, czego obawia się społeczeństwo, zwłaszcza tuż przed wyborami.”
Autor artykułu cytuje także Annę Krajeńską, prezesa spółki NBS Public Relations, która do wymienionych wcześniej przyczyn złego wizerunku prywatyzacji, dołącza dodatkowo media, niechętnie informujące o pozytywnych przykładach prywatyzacji.

Źródło:

Nowy Przemysł, Siła złych skojarzeń, Adam Brzozowski, 01.01.06, s. 38
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin