Neuron APR ponownie dla British Council

dodano: 
23.08.2012
komentarzy: 
0

Neuron Agencja Public Relations wznowiła współpracę z British Council. Agencja będzie odpowiadać za komunikację nowego testu z języka angielskiego Aptis, który pozwala zweryfikować kompetencje językowe kandydatów do pracy i postępy w nauce uczniów, studentów i pracowników.

W ramach kontraktu agencja przygotuje i zrealizuje działania komunikacyjne na poziomie ogólnokrajowym i lokalnym. Jest to już drugi wspólny projekt obydwu firm. W 2008 roku Neuron wspierał komunikacyjnie 70. rocznicę obecności British Council w Polsce, a także prowadzone przez tę organizację projekty edukacyjne, kulturalne i społeczne, np. Wiersze W Metrze. Współpraca trwała ponad rok (2008/2009). Obecna umowa została podpisana na 6 miesięcy. Obsługą firmy zajmuje się zespół Marka Wróbla. (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin