Newswire, czyli jak zaistnieć w mediach

dodano: 
20.01.2011
komentarzy: 
0

Informacja prasowa to podstawowy sposób oficjalnej komunikacji z otoczeniem. Jednak samo zamieszczenie jej na stronie internetowej to za mało, aby dotarła ona do adresatów. Często brakuje siły przebicia, aby dotrzeć z komunikatem do odbiorcy finalnego. Wysłanie informacji do dziennikarzy także nie gwarantuje jej publikacji. Jak zatem sprawić, aby komunikat nie tylko został opublikowany, ale też dotarł do odbiorców?

Na pewno InSilesia.pl – pierwszy regionalny newswire może w tym skutecznie pomóc.

Media są dostępne tylko dla dużych firm? To mit. Dzięki możliwości samodzielnej publikacji w InSilesia.pl każdy specjalista może docierać z informacjami do szerokiego grona odbiorców z terenu Śląska i nie tylko. W województwie bardzo brakowało platformy informacyjnej gromadzącej autoryzowane, wiarygodne ma prasowe. Sukces InSilesia.pl pokazuje, że regionalny newswire trafia nie tylko do ludzi mediów i marketingu, ale również do mieszkańców Śląska, którzy cenią sobie informacje podane szybko oraz…

...bezpośrednio ze źródeł.

Największą korzyścią  jaką oferuje InSilesia.pl, jest możliwość bezpośredniej publikacji przez zarejestrowanych użytkowników: firmy, instytucje, agencje PR,  organizacje pozarządowe itd. Dzięki samodzielnej, bezpośredniej publikacji materiałów (informacji prasowej, komunikatu o wydarzeniu, multimediów) nadawca ma możliwość obiektywnego przedstawienia informacji, bez obaw, że pokazany zostanie jedynie jej wycinek.

Projekt „InSilesia.pl – pierwszy śląski newswire” jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków EFRR w ramach POIG.

Informacja promocyjna

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin