Nie ograniczać wydatków na promocję

dodano: 
07.09.2009
komentarzy: 
0

W Pulsie Biznesu pojawiła się rozmowa Karola Jedlińskiego z Philipem Kotlerem, w którym guru marketingu zauważa, że kryzys nie powinien oznaczać końca marketingu i ograniczania wydatków na dbanie o wizerunek firmy. Kotler zachęca firmy z wolną gotówką, by w obliczu spowolnienia na rynku, zwiększały budżet na promocję. Odradza wprowadzania nowości bez uprzednich badań rynkowych i zaznacza, że warto mieć silną ekspozycję marki w mediach.

W wywiadzie ponownie porusza również temat marketingu miejsc. Kotler zauważa, że według niego w pewnych aspektach kraje mogą być zarządzane jak firmy, mogą używać marketingu, by przyciągnąć inwestorów, turystów czy artystów. Uważa on, że w całościowym marketingu nadal liderem są Stany Zjednoczone, ale podkreśla, że nasz kraj również ma się, czym pochwalić. „Polska jest znana z wielu rzeczy. Katolicyzm ma tu silną pozycje, macie znaną żywność i sporo znanych postaci, wydarzeń w swej historii” – przyznaje specjalista. (mk)

Źródło:

Puls Biznesu, Polegajcie na starych mediach, Karol Jedliński, 07.09.2009, s.1
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin