Norbert Kilen o wyróżnieniu SIBA

dodano: 
08.07.2008
komentarzy: 
3

Kampania On Board PR dla NSZZ „Solidarność” - „Niskie płace barierą rozwoju Polski” - została po raz kolejny wyróżniona w międzynarodowym konkursie. O tym, co wyróżnia projekt i co wygrana oznacza dla agencji redakcji PRoto opowiada Norbert Kilen, strategic director w On Board.

Redakcja: Państwa firma została wyróżniona w konkursie Stevie International Business Award za projekt „Niskie płace barierą rozwoju Polski”. Kampania wcześniej była wyróżniana w innych prestiżowych konkursach takich jak Sabre Award 2008. Co wyjątkowego jest w tym projekcie?

Norbert Kilen: Projekt jest wyjątkowy przede wszystkim dlatego, że jest przykładem – unikalnej także w skali światowej – zaangażowania firmy PR w realizację kampanii prowadzonej przez związek zawodowy. Związki zawodowe bardzo rzadko sięgają po usługi związane z komunikacją. Komisja Krajowa NSZZ „Solidarność” podjęła decyzję o zleceniu On Board PR prac nad kampanią związaną z lobbingiem na rzecz przyspieszenia wzrostu płac. Okazało się, że z punktu widzenia związku to strzał w dziesiątkę. Nasze działania stały się istotnym wsparciem dla „Solidarności” i potwierdziły, że taka współpraca daje wymierne efekty.

Red.: Dlaczego zdecydowali się Państwo na zgłoszenie projektu do tego konkursu?

NK: Od początku wierzyliśmy, że projekt spotka się z zainteresowaniem jurorów. Ma wiele istotnych atutów – dotyczy gospodarki, spraw ważnych dla milionów ludzi w całym kraju, jest pierwszym podobnym projektem realizowanym dla największego związku zawodowego w Polsce, przynosi konkretne efekty.

Red.:Co to wyróżnienie oznacza dla firmy?

NK: Lubimy trudne tematy, a naszą specjalnością jest strategiczne doradztwo komunikacyjne. Międzynarodowe nagrody, które zdobyła kampania prowadzona dla NSZZ „Solidarność” to chyba najlepsze potwierdzenie naszej sprawności na tym polu.

Red.: Czy wyróżnienie jest efektem współpracy z NSZZ „Solidarność”, które wzbudza szacunek i zainteresowanie na świecie ,czy może jest wynikiem czysto PR-owskich działań?

NK: Naturalnie fakt, że „Solidarność” jest jedną z kilku najsilniejszych polskich marek, pomógł projektowi. Jurorzy oceniają jednak przede wszystkim wartość merytoryczną i efektywność komunikacyjną zgłaszanych projektów. Cała kampania była bardzo starannie zaprojektowana. Z kolei zaangażowanie związku w jej realizację nadało jej dodatkowy impet.

Rozmawiała Monika Krajewska

komentarzy:
3

Komentarze

(3)
Dodaj komentarz
10.07.2008
13:26:10
...
(10.07.2008 13:26:10)
w pełni popieram Norberta...rozumiem, że Pani lub Pan KK reprezentuje lobby pracodawców. Zna więc na pewno hasło: zjadaj bogatych...
09.07.2008
11:45:11
Norbert
(09.07.2008 11:45:11)
Panie (Pani?) KK! Chętnie wezmę udział w dyskusji, ale w uczciwszej i bardziej komfortowej formie. Program nie odnosił się do emerytur, ale jeśli chce Pan(Pani) pogadać o nim i o swoich poglądach - zapraszam do bezpośredniego kontaktu.
08.07.2008
18:36:30
KK
(08.07.2008 18:36:30)
Bardzo dziękuję za popieranie wcześniejszych emerytur i etatystycznych rozwiązań. W przyszłości proponuję zmienić nazwę projektu na "Niskie podatki barierą wzrostu gospodarczego", będzie uczciwiej.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin