Nowy dyrektor działu marketingu w Providencie

dodano: 
03.08.2010
komentarzy: 
0

Katarzyna Jóźwik została nowym dyrektorem marketingu i wejdzie w skład zarządu Provident Polska, spółki-córki brytyjskiej grupy International Personal Finance. Jako dyrektor marketingu Provident Polska będzie odpowiedzialna za strategię marketingową spółki, rozwój oferty, obszar badań i analiz, zarządzanie relacjami z klientami oraz całokształt działań komunikacyjnych w mediach.

Przez ostatnie cztery lata Jóźwik kierowała departamentami marketingu i produktów oraz obszarem kredytów detalicznych Consumer Finance w Deutsche Bank PBC. Wcześniej pracowała m.in. w Citibanku, zarządzając Biurem Marketingu Bezpośredniego i Mikromarketingu, a wcześniej pełniąc funkcję kierownika ds. kredytów.

Jóźwik jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej, ma 13-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze marketingu, zdobyte w firmach sektora FMCG oraz w globalnych instytucjach finansowych.

Agnieszka Walczak-Chojecka, która przez ostatnich kilka miesięcy pełniła obowiązki dyrektora działu marketingu została awansowana na stanowisko doradcy zarządu i aktualnie jest odpowiedzialna za rozwijanie strategicznych dla spółki projektów biznesowych. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin