Nowy Wschód? Dobrze, że nie białe niedźwiedzie

dodano: 
12.04.2010
komentarzy: 
0

Pod koniec kwietnia rusza pierwsza w historii ogólnopolska kampania Białegostoku. Jak ustaliła Gazeta Współczesna miasto promować będzie hasło „Nowy Wschód”, nie zaś „Wschodzący Białystok”.  „Mogło być gorzej. Białystok mogły przecież promować np. białe niedźwiedzie” – podsumowała Magdalena Kleban.

"Hasło jest słabe" – podkreślają eksperci. Tego samego zdania są mieszkańcy miasta. Gazeta zapytała stu białostoczan, czy podoba im się hasło. Aż 60-ciu wskazało odpowiedź negatywną. Koszt kampanii wynosi 1,4 mln zł, z czego 80 proc. środków wyłoży Unia Europejska.

Białystok nie ma dotąd szczęścia do kampanii. W styczniu ubiegłego roku miasto zerwało wart 2,7 mln zł kontrakt z Grupą Eskadra. Agencja opracowała kampanię, której logotyp łudząco przypominał znak używany przez nowojorską organizację zrzeszającą gejów, lesbijski i transseksualistów. (bs)

 

Źródło:

Gazeta Współczesna, Urzędnicy zapraszają na… Nowy Wschód, Magdalena Kleban, 09.04.2010, s. 1, własne
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin