.

 

O reputacji z PLEONEM

dodano: 
27.03.2006
komentarzy: 
2

23 marca o godzinie 9.00 w warszawskiej siedzibie PKPP Lewiatan odbyło się spotkanie z prof. Rainerem Zimmermanem, CEO PLEON Europe, oraz Geraldem Abramczykiem, Senior Consultantem, poświęcone zostało tematowi reputacji firm. Prof. Zimmerman, ekspert w zakresie reputacji i wykładowca z zakresu komunikacji oraz marketingu na niemieckich uniwersytetach, poruszył kwestię małej widoczności polskiego biznesu w świadomości europejskiej i światowej.
Zimmerman podkreślił, że polski głos w sprawach politycznych jest słyszalny na forach międzynarodowych, natomiast biznes jest niedostrzegalny. Za główną przyczynę takiego stanu uznał brak zrozumienia w Polsce dla kwestii reputacji przedsiębiorstw. Zimmerman zauważył, że firmy w epoce globalizacji konkurują ze sobą przede wszystkim na polu reputacji i ten problem powinien być w naszym kraju dostrzeżony.
Reputacja, to zdaniem Zimmermana, jeden z najważniejszych niematerialnych składników wartości firmy. W swoim wystąpieniu Zimmerman akcentował także fakt, że reputacja gwarantuje zaufanie otoczenia dla planowanych przez firmę posunięć i zmian, a większość firm jest w trakcie procesu przekształceń na różnych polach. Gerald Abramczyk, Senior Consultant PLEON, zwrócił uwagę na bezpośredni wpływ reputacji na wartość finansową przedsiębiorstwa, stale nie dosyć docenianą w Polsce. Zdaniem Abramczyka reputacja jest wskaźnikiem mówiącym, jak firma będzie się rozwijać w przyszłości, czy poradzi sobie z trudnościami oraz nowymi wyzwaniami na konkurencyjnym rynku.

komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
28.03.2006
22:03:47
...
(28.03.2006 22:03:47)
Az wszystkim wbije się w głowę Pleon nazwa
27.03.2006
17:08:12
Zuza
(27.03.2006 17:08:12)
A ile razy o tym?
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin