Obawy mediów
dodano:
03.12.2004
komentarzy:
0
Dlaczego w mediach mówi się tak niewiele na temat społecznego zaangażowania firm, co należy zrobić, aby częściej pojawiały się informacje pokazujące lepszą stronę biznesu? - na te i wiele innych pytań dotyczących praktyk CSR odpowiada w wywiadzie dla Forum Odpowiedzialnego Biznesu Maciej Pacuła, specjalista prawa prasowego, warsztatu i etyki mediów. Negatywna postawa dziennikarzy wobec przedsiębiorców wynika z absurdalnej, zdaniem Pacuły, zasady „bad news is news”, obawy przed kryptoreklamą, koncentracji mediów na swoich celach ekonomicznych. Wyjściem z tej sytuacji może być zorganizowanie systemu współdziałania na rzecz celów społecznych, w którym media spełniałyby swoją prawdziwą, społeczną funkcję.
Źródło:
www.fob.org.pl, Kryptoreklama a prawo prasowe- rozmowa z Maciejem Pacułą ekspertem w dziedzinie prawa prasowego i etyki mediów, 03.12.04