Opłaca się inwestować w gwiazdy?

dodano: 
26.09.2008
komentarzy: 
0

Marta Marczuk-Komiszke na łamach Gazety Finansowej pisze na temat wykorzystania wizerunku gwiazd w reklamach i ich wpływu na wartość marki.

Jak twierdzi autorka, gwiazda - by być wiarygodna - zawsze musi tworzyć wrażenie, że podejmowane przez nią działania są zgodne z jej własną marką. W naszym kraju rodzimi celebryci dopiero uczą się rozporządzać swoim wizerunkiem.

Według Marczuk-Komiszke zarządzanie to polega na „konsekwentnie rozwijanym zestawie cech, przymiotów, które będą stanowiły o wyrazistości danej gwiazdy”. O wyborze znanych twarzy do reklam i kampanii reklamowych decyduje marka gwiazdy, która musi pozytywnie kojarzyć się z produktem i do niego pasować. Jej skuteczność jest trudna do zweryfikowania, ale dzięki znanej twarzy produkt przestaje być abstraktem i otrzymuje osobowość. (mk)

Źródło:

Gazeta Finansowa, Gwiazdy na wyciągnięcie ręki, Marta Marczuk-Komiszke, 26.09.2008, s.31
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin