.

Orlen Oil ogłasza przetarg na obsługę w zakresie social media

dodano: 
31.01.2017
komentarzy: 
0

Spółka Orlen Oil – producent i dystrybutor olejów oraz środków smarnych dla motoryzacji i przemysłu – ogłosiła przetarg na obsługę w mediach społecznościowych.

Przedmiotem postępowania jest przygotowanie i realizacja całościowej strategii działań w mediach społecznościowych – w tym na Facebooku, Instagramie, YouTubie i LinkedInie. Działania mają na celu budowanie pozytywnego wizerunku spółki Orlen Oil oraz marki Platinum, a także zwiększanie lojalności w stosunku do marki. Zadaniem agencji będzie wykreowanie interaktywnej platformy eksperckiej, wokół której zbudowana zostanie aktywna i zaangażowana społeczność.

Zainteresowane agencje mogą rejestrować się na platformie. Tam również znajduje się więcej informacji na temat zapytania. Termin składania zgłoszeń upływa 3 lutego 2017 o godzinie 12:00.

Postępowanie będzie składało się z dwóch tur. W pierwszej agencje proszone są o przesłanie dokumentów KRS/CEIDG firmy, oświadczenia o zachowaniu poufności oraz poświadczenia o doświadczeniu w koordynowaniu projektów z zakresu social mediów w branży motosport. Do drugiej tury zostaną zakwalifikowane te firmy, które spełnią wszystkie założone warunki. W drugim etapie agencje otrzymają zapytanie ofertowe oraz draft umowy i zostaną poproszone o złożenie oferty. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin