Orzeźwiający know-how, czyli szkolenia dla PR-owców w lipcu i sierpniu

dodano: 
07.07.2017

Autor:

Anna Zych, PRoto
komentarzy: 
0

Akademia PRoto to projekt szkoleniowy, który działa przy redakcji PRoto.pl. Propozycje Akademii kierujemy do specjalistów ds. komunikacji, PR-u, marketingu, dziennikarzy, osób publikujących treści w internecie. Polecamy szkolenia otwarte w lipcu i sierpniu, na które przyjmujemy zapisy.

Szkolenia i warsztaty odbywają się w siedzibie redakcji w Warszawie, są jednodniowe (g. 9-17), pracujemy w grupach liczących maksymalnie do 12 osób. Prowadzący to uznani w branży eksperci-praktycy. Metody prowadzenia zajęć uwzględniają warsztaty tak, aby hasło „wiedza praktyczna” było rzeczywistością naszych spotkań. Zależy nam na tym, aby stworzyć miejsce, w którym uczestnik ma możliwość bespośredniej interakcji z trenerem-praktykiem, a nawet indywidualnej konsultacji oraz wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami zajmującymi się zawodowo komunikacją, a przekazywany ekspercki know-how był aktualny, przepracowany oraz uwzględniał trendy i prognozy na przyszłość.

Aktualnie można zapisać się na następujące szkolenia:

- Marketing sportowy | 18 lipca

PROGRAM I ZAPISY

Dlaczego marki chcą wspierać sport? Kto i po co to robi?  W jaki sposób sponsoring sportu wpływa na wizerunek sponsora? Na te pytania odpowiemy podczas szkolenia „Marketing sportowy: komunikacja projektów sponsoringowych”, które poprowadzi Jędrzej Hugo-Bader (Havas Sports & Entertainment). Omówimy bariery dla sponsoringu, komunikację kryzysową projektów sponsoringowych.

Czego dowiecie się na szkoleniu? Dobre praktyki oraz przykłady negatywne z obszaru marketingu sportowego - liczne case'y lokalne i globalne | Marka, konsument i podmiot sponsorowany - jak dopasować te trzy nierozerwalne elementy? | Cele i zasięg działań w obszarze marketingu sportowego - jak planować? | Od strategii do aktywacji - jak skutecznie realizować działania komunikacyjne | Oczekuj nieoczekiwanego - komunikacja kryzysowa w sporcie | Zrozumieć drugą stronę, czyli marketing sportowy okiem sponsora i sponsorowanego.

- Warsztaty kreatywnego pisania z Loesje | 20 lipca

PROGRAM I ZAPISY

Emilia Skiba z Loesje Polska przygotowała dedykowany Akademii PRoto program całodniowego szkolenia (około 8 godzin) w formie warsztatów w oparciu o metodę Loesje. Skupimy się na rozwijaniu umiejętności pisania krótkich, kreatywnych tekstów, tworzeniu bazy nieszablonowych nagłówków, śródtytułów, leadów, hasztagów, haseł reklamowych, tekstów do mediów społecznościowych i na strony www. Warsztat, burza mózgów, grupowe i indywidualne ćwiczenia z zakresu kreatywnego pisania, moderowana dyskusja, studium przypadku – tak pracujemy.

Kreatywne pisanie z Loesje w Akademii PRoto (poprzednia edycja szkolenia)

- Webwriting - pisanie tekstów internetowych | 28 sierpnia

PROGRAM I ZAPISY

Szkolenie z Joanną Wryczą-Bekier polecamy specjalistom ds. PR-u i marketingu, redaktorom serwisów internetowych, blogerom oraz wszystkim tym, którym zależy, aby ich teksty internetowe nabrały lekkości i wyrazistości, zdobyły większe grono czytelników i znalazły się wyżej w rankingu wyszukiwarki.

Uczestnik szkolenia zdobędzie: Wiedzę na temat tworzenia wyrazistych, lekkich i skutecznych tekstów internetowych | Praktyczne umiejętności pisania tekstów internetowych wraz z opinią zwrotną prowadzącego i grupy | Pomysły, które pomogą zamienić suche notki w inspirujące treści.

- Event management | 29 sierpnia

PROGRAM I ZAPISY

Szkolenie prowadzi Agnieszka Ciesielska, Event Manager z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży eventowej,  autorka bloga eventowego eventowablogerka.pl - nominowanego do nagrody Blog Roku 2015 w kategorii blogów specjalistycznych - na którym dzieli się swoją praktyczną wiedzą. Realizowała wydarzenia pod budżety małe, średnie, duże i gigantyczne. Swoim doświadczeniem ekspertka podzieli się już 29 sierpnia na szkoleniu w PRoto.

Polecamy tę propozycję dla osób, które chcą doskonalić swoje umiejętności w zarządzaniu eventami, wykonują zadania eventmanagerskie i potrzebują praktycznej wiedzy z tego zakresu.

Aby zgłosić zapis, wystarczy wypełnić formularz online dostępny pod programem wybranego szkolenia, gdzie widnieją szczegółowe informacje  - konspekt, agenda, biogram eksperta, cena - wraz z bieżącymi promocjami Akademii. Na 20 proc. rabatu mogą liczyć firmy zgłaszające od 3 osób. Natomiast dzięki partnerstwu z Instytutem Monitorowania Mediów proponujemy aż 30 proc. rabatu wszystkim firmom korzystającym z usług monitoringu mediów w IMM.

Zapraszam.

Anna Zych, Menedżer Projektu, PRoto

a.zych@proto.pl | tel: +48 22 378 37 81

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin