Oscary: spontaniczne zdjęcie częścią zaplanowanej strategii?
Kto wygrał tegoroczne Oscary? Jeśli chodzi o branżę elektroniczną, to zdecydowanie Samsung. Jak informuje tvn24bis.pl, zdjęcie z oscarowej gali, na którym znalazły się największe gwiazdy kina, okazało się zaplanowaną kampanią reklamową producenta smartfonu, którym robiono zdjęcie.
Jak czytamy, Samsung wydał prawie 20 mln dolarów na reklamy w czasie przerw w transmisji telewizyjnej Oscarów. Jednak większy rozgłos zapewniła firmie prowadząca Ellen DeGeners, która podczas gali, bawiła się białym Galaxy Note 3. Portal, powołując się na The Wall Street Journal podaje, że umowa między organizatorem imprezy a producentem Galaxy zakładała, że smartfon dostanie swój czas antenowy w czasie transmisji telewizyjnej z gali. Allen Adamson, dyrektor zarządzająca w Landor Associates, uważa, że zdjęcie nie było częścią strategii Samsunga : „»Selfie« Ellen było bardziej przekonujące niż ich reklamy. Nie można kupić tego, że zdjęcie rozleje się po sieci niczym wirus” – dodaje. (mw)