Partner of Promotion i Effective Media Solutions przygotują kampanię dla NCBR

dodano: 
23.11.2020
komentarzy: 
0

W październiku 2020 roku Narodowe Centrum Badań i Rozwoju rozstrzygnęło przetarg na przygotowanie i realizację kampanii informacyjno-promocyjnej poświęconej inicjatywie „Wielkie Wyzwanie: Energia” oraz ośmiu nowym przedsięwzięciom, wpisującym się w ideę Zielonego Ładu Unii Europejskiej: „Innowacyjna biogazownia”, „Oczyszczalnia przyszłości”, „Elektrociepłownia przyszłości”, „Technologie domowej retencji”, „Budownictwo efektywne energetycznie i procesowo”, „Magazynowanie energii elektrycznej”, „Magazynowanie ciepła i chłodu” oraz „Wentylacja dla szkół i domów”. Wybrano konsorcjum firm Partner of Promotion i Effective Media Solutions.

Do zadań agencji należy m.in. analiza grupy celowej, współpraca z ambasadorami, liderami opinii lub influencerami, prowadzenie działań w internecie (realizacja i emisja np. spotów, filmów animowanych, grafik, social media, kampanie mailingowe), opracowanie koncepcji i kreacji materiałów drukowanych oraz elektronicznych oraz działania public relations – zapewnienie komunikacji medialnej w poszczególnych etapach kampanii, organizacja konferencji prasowych, wysyłek kreatywnych czy wywiadów.

Projekt realizuje zespół pod nadzorem Pawła Czermaka, Group Account Directora w Partner of Promotion.

Umowę podpisano 12 listopada 2020 roku i potrwa ona do końca 2021 roku. Całkowita cena brutto, podana przez konsorcjum, wynosi 1,91 mln zł. (ak)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin