Partnerstwo w drodze na giełdę
Giełda Papierów Wartościowych podpisała umowy o współpracy przy programie „Partnerstwo w drodze na giełdę” z Partner of Promotion i NBS Public Relations oraz prowadzi rozmowy z kolejnymi agencjami PR-owskimi. Program „Partnerstwo w drodze na giełdę” został przygotowany przez GPW w celu pomocy w rozwoju małym i średnim przedsiębiorstwom poprzez pozyskanie środków pieniężnych z rynku kapitałowego. Program ruszy 1 lipca i będzie realizowany przez Giełdę wspólnie z kancelariami prawnymi, doradcami finansowymi, domami maklerskimi i agencjami PR. „Przygotowanie firmy do wejścia na giełdę to często praca, która zaczyna się od doradztwa i zmian w kwestii wizerunku firmy znacznie wcześniej przed debiutem giełdowym. Relacje inwestorskie i kolejne kroki jak np. promocja publicznej oferty akcji wymagają odpowiedniego gruntu tak aby mogły być skuteczne i zakończyć się sukcesem” – napisał w informacji prasowej Piotr Talarek, Dyrektor Zarządzający Partner of Promotion.