Paryż rozpoczyna kampanię w social mediach. Po listopadowych zamachach zmalała liczba turystów

dodano: 
17.12.2015
komentarzy: 
0

W social mediach rusza kampania „Paris We Love You”. Jej celem jest wzmocnienie atrakcyjności Paryża po listopadowych zamachach – czytamy w portalu us.fashionmag.com.

Podjęte w mediach społecznościowych działania mają zapewnić o bezpieczeństwie Paryża i wzmocnić atrakcyjność miasta – zarówno wśród jego mieszkańców, jak i wszystkich Francuzów oraz turystów zagranicznych. Jak podaje portal, do kampanii włączyli się: francuski rząd, sam Paryż, stowarzyszenie Alliance 46.2, w którego skład wchodzi około dwudziestu firm związanych z branżą turystyczną oraz 50 firm i organizacji.

Jak czytamy, akcji przypisano hashtag #ParisWeLoveYou, który ma również fizycznie pojawić się w symbolicznym miejscu Paryża kilka tygodni po rozpoczęciu kampanii. Dzięki mediom społecznościowym wystarczą dwa kliknięcia, by dołączyć do akcji. Na stronie internetowej pojawi się mozaika twarzy osób, które się w nią włączą. Znajdzie się tam także licznik umożliwiający śledzenie wzmianek o hashtagu.

Dalej czytamy też, że Paryż oczekuje stu milionów turystów do 2020 roku. Jednak ataki z 13 listopada sprawiły, że paryskie lotniska w drugiej połowie listopada odnotowały o 123 tys. mniej pasażerów niż w analogicznym czasie w 2014 roku. (mb)

 

Źródło:

us.fashionmag.com, #ParisWeLoveYou: businesses launch their support campaign, Matthieu Guinebault, 15.12.2015
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin