.

Planet PR wypromuje konkurs dla start-upów

dodano: 
10.07.2017
komentarzy: 
0

Grono klientów krakowskiej agencji poszerzyło się o firmę InnoEnergy, która zajmuje się innowacjami w zakresie energetyki w Europie. Umowa obejmuje obsługę wydarzenia PowerUp!, czyli konkursu dla start-upów energetycznych. Planet PR będzie odpowiedzialne za działania contentmarketingowe w 23 krajach Europy Środkowej i Wschodniej – wlicza się w to między innymi stworzenie platformy konkursowej oraz tworzenie contentu na użytek mediów społecznościowych – oraz media relations w Polsce.

Nowego klienta agencji mają obsługiwać Anna Deręgowska-Watza oraz Małgorzata Karwicka.

Firma InnoEnergy wybrała Planet PR w konkursie ofert. Umowę podpisano do listopada 2017 roku. W zeszłym roku wydarzenie PowerUp! nazywało się KICKoff i przy jego komunikacji nie korzystano ze wsparcia agencji.

Planet PR korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (mp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin