.

 

Po I etapie

dodano: 
29.04.2008
komentarzy: 
0

Zakończył się I etap konkursu public relations „PRaktykuj za granicą”. Do II etapu zakwalifikowało się 15 studentów, których pomysły na nową strategię komunikacji Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko” jury uznało za najciekawsze. Są to: Karolina Brzuska, Alicja Buczkowska, Agnieszka Bujalska, Michał Dębosz, Justyna Gumuła, Agnieszka Jakubiak, Magdalena Juźwiak, Dorota Korczyk, Kornelia Korzec, Michał Krystyańczuk, Jacek Ratajczak, Marta Snopek, Katarzyna Stęplowska, Małgorzata Szywała, Kazimierz Śniadek. Aż pięcioro uczestników studiuje na Uniwersytecie Wrocławskim, a troje - na Uniwersytecie Jagiellońskim.

W II etapie zadaniem uczestników jest stworzenie pełnej strategii komunikacji dla Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”. Największą popularnością cieszy się temat związany ze strategią 1% na rzecz Fundacji.

Autorzy siedmiu najlepszych projektów zostaną zaproszeni do finału. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w czerwcu 2008 r. Wtedy to poznamy nazwiska studentów, którzy w nagrodę odbędą zagraniczne staże w renomowanych agencjach PR. Zwycięzca w nagrodę będzie praktykował w agencji Fleishman-Hillard w Londynie. Laureaci II i III miejsca zdobędą doświadczenie w branży public relations w Brukseli w biurach Hill&Knowlton oraz Weber Shandwick. Za odbyte praktyki studenci otrzymają wynagrodzenie. Przeloty do miejsc odbywania staży ufundowały linie lotnicze Centralwings. Dla laureatów przewidziano także roczne prenumeraty magazynu Brief. Konkurs Instytutu Monitorowania Mediów wspierają: Grasz o staż, AIESEC oraz Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L.Koźmińskiego. PRoto.pl objęło konkurs patronatem medialnym.
Więcej informacji o konkursie znajduje się na stronie. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin