Polski PR w Chinach po raz drugi [przetarg]

dodano: 
30.03.2011
komentarzy: 
0

Polska Organizacja Turystyczna ponownie rozpisała przetarg na promocję naszego kraju na rynku chińskim w latach 2011-2012. Strategia POT zakłada powołanie stałego pracownika zajmującego się PR-em. Będzie on odpowiedzialny za reprezentację  POT w kontaktach z mediami, doradztwo w zakresie promocji czy monitorowanie działań konkurencji. Jedynym kryterium wyboru jest cena. Termin składania wniosków mija 11.04.2011 o godz. 12.00.

Poprzedni przetarg został unieważniony. Wszystkie z pięciu zgłoszonych firm (Ogilvy, Scarlet Oak, Classic China, Beijing Talent Union Business Service, Lavender Media China) zaproponowały kwotę wyższą niż przeznaczone na kampanię 400 tys. zł. (bs)

Link do przetargu

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin