Polskie agencje nie podołają przetargowi?

dodano: 
31.07.2009
komentarzy: 
0

Kończy się właśnie przetarg na obsługę PR-owską i IR-owską, który ogłosiło Ministerstwo Skarbu, relacjonuje Puls Biznesu. Czy, jak przekonuje szef ZFPR, wymagania postawione agencjom są zawyżone?

Paweł Trochimiuk, prezes ZFPR, a także szef Partner of Promotion, wypowiadający się w tekście, obawia się, że żadna z polskich firm oferujących usługi IR i PR nie będzie wstanie podołać postawionym przez ministerstwo wymaganiom. Wśród tych najbardziej kłopotliwych wymienia on konieczność zrealizowania w ciągu ostatnich trzech lat 3 kampanii promocyjno-informacyjnych o międzynarodowym zasięgu skierowanych do inwestorów, a także konieczność posiadania przez agencje ubezpieczenia OC na kwotę 200 tys. zł.

Warunki postawione przez ministerswo są wyśrubowane, ale realistyczne - oceniają Anna Krajewska z NBS i Katarzyna Przewuska z Euro RSCG Sensors. Pierwsza z nich uważa, że wysokie ubezpieczenie agencji to konieczność w przypadku świadczenia usług IR. Tymczasem przedstawiciele ministerstwa zapowiadają, że postawionych wymagań nie złagodzą. (ał)

A jednak agencje podołały i wystartowały w przetargu - czytaj więcej

Źródło:

Puls Biznesu, Skarb przesadził przetargiem na PR, Agnieszka Berger, 31.07.09, s.1
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin