Polskie marki na światowych rynkach

dodano: 
26.10.2007
komentarzy: 
0

„Świat przestaje kojarzyć Polskę jedynie z wódką »Wyborową«”, czytamy w gazecie Polska. Polskie marki cieszą się uznaniem i renomą na rynkach zagranicznych, pisze Piotr Brzózka w artykule. Sphinx jako pierwsza polska sieć restauracji planuje otwarcie swoich lokali na Węgrzech. „W ciągu 4 lat powstać ma 41 restauracji na Węgrzech, w Niemczech, Rumunii, Czechach oraz na Słowacji”, pisze Brzózka.

Na rynkach zagranicznych rozpoznawane są już takie polskie marki, jak: Reserved, House, Malma, Hortex, Łowicz, czy Belvedere, czytamy w Polsce. Inne polskie marki dopiero zaczynają walczyć o renomę na świecie. Monnari we wrześniu otworzył salon w Berlinie, Próchnik w listopadzie otworzy drugi salon w Kijowie, Polska Grupa Farmaceutyczna będzie zakładać sieć aptek w Wielkiej Brytanii, czytamy w artykule. „W tym roku eksport polskich firm ma wzrosnąć z 87 do 100 mld euro w porównaniu z 2006 r.”, podaje Brzózka. (ak)

Źródło:

Polska, Piotr Brzózka, Polskie marki przebojem zdobywają świat, 25.10.2007, s.2
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin