.

Polskie Mięso przekonuje, że jest dobre

dodano: 
21.11.2019
komentarzy: 
0

Związek Polskie Mięso prowadzi kampanię informacyjną „Marka Polskie Mięso/Polska Smakuje”. Chce za jej pomocą m.in. kształtować pozytywny wizerunek polskich produktów drobiowych i wieprzowych, budować ich przewagi konkurencyjne oraz zabezpieczyć całą branżę przed kryzysami wizerunkowymi. To druga edycja projektu. Za jego przygotowanie i realizację – w wyniku wygranego przetargu – odpowiada firma Emlab (z Grupy S/F należącej do Mediacap), a obsługą media relations i biura prasowego zajmuje się agencja PR Republic.

„Zdecydowaliśmy się na kontynuację projektu, ponieważ mamy świadomość tego, ile jest jeszcze do zrobienia w obszarze popularyzacji rzetelnej wiedzy na temat mięsa. Skala powielanych mitów, danych i badań, które dawno zdążyły się zdezaktualizować, jest duża. Mamy więc sporo wyzwań w zakresie edukacji konsumentów” – mówi w komunikacie Witold Choiński, prezes zarządu Związku.

Kampania ma swoich ambasadorów: dietetyczkę Agatę Dąbrowską oraz kucharza i dziennikarza kulinarnego Tomasza Jakubiaka. Ekspertem merytorycznym została prof. dr hab. Agnieszka Wierzbicka z Instututu Nauk o Żywieniu Człowieka Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.

Organizatorzy planują cykl spotkań informacyjno-promocyjnych, ale też aktywności w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter) i na funkcjonującej od pierwszej edycji stronie pewnejestjedno.pl. Kampanii towarzyszyć też będą lokowania w telewizji i prasie. Działania rozpoczęły się w październiku 2019 roku i mają potrwać do końca marca 2020, ale organizatorzy zaplanowali kulminację działań na okres Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku.

„Marka Polskie Mięso/Polska Smakuje” to projekt finansowany ze środków Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego i Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego. (mp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin