Pomorskie - dobry kurs

dodano: 
28.04.2009
komentarzy: 
0

Dobiega końca kampania promocyjna województwa pomorskiego. Jeszcze przez kilka dni można zobaczyć spot reklamujący pomorskie, ale konkurs fotograficzny na najciekawsze zdjęcie z regionu pod hasłem „A Ty – Co będziesz robić w Pomorskiem” potrwa do końca września.

Kampanię przygotowało Biuro Promocji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego wraz z agencją reklamową i marketingową YellowGroup z Gdyni. Agencja, poza stworzeniem strategii komunikacji dla tej kampanii, wyprodukowała także 30 sekundowy spot, w którym pokazuje się trzy oblicza regionu - wypoczynek, biznes i rozrywkę.

Kampania rozpoczęła się w połowie kwietnia. Spoty zostały wyemitowane w TVN24, TVN Turbo, TVN Warszawa, TVN Meteo, można je też było zobaczyć na videoboardach w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Łodzi, Gdańsku, Wrocławiu, Katowicach, Lublinie, Opolu i oczywiście na portalu youtube.com. Emisji spotów towarzyszy kampania outdoorowa. Billboardy rozmieszczone w największych polskich miastach informują o konkursie fotograficznym pod hasłem „A Ty? Co będziesz robić w Pomorskiem?”. Ten sam przekaz został zamieszczony w Gazecie Wyborczej i miesięczniku studenckim Semestr.

Specjalnie na potrzeby konkursu fotograficznego została również otwarta strona www.pomorskiedobrykurs.pl.

Jest to pierwsza kampania wizerunkowa województwa pomorskiego przygotowana przez samorząd wojewódzki. (kk)

Spot można obejrzeć tutaj

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin