Postępy w promocji miast

dodano: 
16.05.2007
komentarzy: 
1

W programie Marketing Mix w Radiu PiN Dariusz Klimczak rozmawiał z Mateuszem Zmyślonym z Grupy Eskadra o marketingu miast. Jak zauważono w audycji, aktualnie panuje zdrowa konkurencja między miastami, a działania promocyjne są w tym obszarze coraz bardziej doceniane. Zmyślony ocenił: „powoli przestajemy być mamieni błahymi plakacikami”. W programie rozmawiano także o wyjątkowo słabej promocji Warszawy, którą można nazwać „Radomiem Europy”. (ml)

Źródło:

Radio PiN, Marketing Mix, Dariusz Klimczak, 15.05.07
komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
01.08.2016
20:37:50
Kasia
(01.08.2016 20:37:50)
Musiała być ciekawa audycja
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin