PR for Business - pierwsza edycja już za nami

dodano: 
24.11.2011
komentarzy: 
0

Konferencja PR for Business, inaugurująca cykl spotkań praktyków branży PR z wielkopolskimi przedsiębiorcami, już za nami. Pierwsze spotkanie odbyło się 22 listopada w restauracji Matii Sushi, pod hasłem „Crisis Communications, czyli problem to okazja w przebraniu”. Głównym tematem była kwestia szeroko rozumianego kryzysu – prowadzenia polityki prewencyjnej, by go uniknąć, a także podejmowania odpowiedniej komunikacji, kiedy już wystąpi.

Event otworzyło wystąpienie prelegentów: Piotra Ostafiego i Bartosza Wojciechowskiego z kancelarii prawnej Answer Ostafi & Partnerzy. Z ich prelekcji mogliśmy się dowiedzieć, jak wiele rozwiązań w przypadku wystąpienia kryzysu możemy podjąć zgodnie z literą prawa i w oparciu o nie. Następnie przedstawicielki mediów outdoorowych AMS – Anna Kajetańczyk i Katarzyna Zerbe - opowiedziały publiczności o roli niestandardowej reklamy we współczesnych zmaganiach antykryzysowych. Na koniec Marcin Śliwiński (marketing manager) oraz Arkadiusz Szczepański (genereal director w Commercial Communications - agencji PR, będącej pomysłodawcą i organizatorem konferencji) ukazali gościom meandry współpracy medialnej, sposoby używania mediów nowoczesnych i portali społecznościowych w walce z kryzysem i w przypadku jego wystąpienia.

W ramach PR for Business przewidzianych jest łącznie 12 spotkań z przedstawicielami wielkopolskiego biznesu. Następna edycja odbędzie się pod koniec stycznia. Więcej informacji na stronie projektu. PRoto.pl wspierało konferencję swoim patronatem.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin