.

 

PR Calling członkiem IAB Polska

dodano: 
10.05.2024
komentarzy: 
0

W maju 2024 roku PR Calling dołączyło do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, organizacji, która zrzesza aktualnie ponad 230 firm członkowskich.

„Podejmując decyzję o dołączeniu do IAB, kierowaliśmy się chęcią rozwoju i poznania nowych rozwiązań, które cały czas zmieniają rynek mediów. Szczególnie cieszymy się z możliwości wymiany doświadczeń w Grupach Roboczych związanych z PR-em i nowymi technologiami. Z przyjemnością będziemy czerpać wiedzę od innych ekspertów, ale też dzielić się naszymi spostrzeżeniami” – mówi Katarzyna Dworzyńska, Head of Business w PR Calling.

PR Calling specjalizuje się w obsłudze firm technologicznych i buduje ich wizerunek jako ekspertów w swojej branży. Agencja wspiera klientów „w sprawnym uwalnianiu ich eksperckiej wiedzy, we właściwym pozycjonowaniu w mediach ogólnopolskich, branżowych i społecznościowych oraz skutecznym dotarciu do kluczowych odbiorców”.

W gronie klientów PR Calling na przestrzeni kilkunastu lat działania znalazły się takie firmy jak Allegro, PayU, iTaxi, Audioteka, Mindshare, PayPo, PayTel, Billennium, Morizon, Lendi, Flying Bisons, SmartLunch czy Talent Place.

Wśród agencji PR należacych do IAB są także m.in. Monday Group, Solski Communications, Lightscape, Clue PR czy More communications agency. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin