PR FORUM 2006

dodano: 
03.10.2006
komentarzy: 
0

Od 21 do 22 listopada potrwa IV Ogólnopolski Kongres Ekspertów i Specjalistów PR. Jego organizatorem jest Związek Firm Public Relations oraz Institute for International Research. Patronat merytoryczny nad kongresem objęła międzynarodowa organizacja branżowa International Communications Consultancy Organisation (ICCO).
Pierwszy dzień PR FORUM ma być poświęcony „dobrym praktykom” w branży PR. Zaprezentowane zostaną wyniki badania jakościowego wśród top menedżerów oraz badań opinii wśród specjalistów PR i dziennikarzy, przeprowadzonych przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie ZFPR-u. Ponadto odbędzie się dyskusja na temat „czarnych sztuczek”, propagandy i reklamy oraz sesja podsumowująca dwa lata doświadczeń kampanii Czyste Informacje zatytułowana „Czy media w Polsce mogą funkcjonować bez ukrytej reklamy?”. Podczas popołudniowej sesji warsztatowej uczestnicy skupią się na 3 tematach: budowaniu strategii komunikacji, PR w korporacji i nowych technologiach w public relations. Pierwszy dzień kongresu zakończy uroczysta gala, podczas której zostaną ogłoszone wyniki konkursu „Złote Spinacze 2006”.
Podczas drugiego dnia kongresu, zatytułowanego „Public Relations – świat, Europa, Polska”, zostaną zaprezentowane trendy w światowym public relations, europejskie doświadczenia branży oraz podsumowanie okresu transformacji w Polsce. W popołudniowej sesji zaplanowano dwa bloki warsztatowe poświęcone transgranicznej działalności PR oraz projektom finansowanym ze środków europejskich. Ponadto przeprowadzony zostanie specjalny warsztat dla najlepszych studentów specjalizacji PR-owskich z kilku uczelni, prezentujący pracę specjalisty PR „od kuchni”.
Szczegółowy program kongresu oraz formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie internetowej.  Dodatkowych informacji udzielają Jolanta Jeżowska jolanta.jezowska@zfpr.pl oraz Aleksandra Bartosińska aleksandra.bartosinska@iir.pl Patronat medialny nad PR FORUM objął wortal PRoto. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin