.

PR Hub odpowiada za komunikację drugiej edycji kampanii o zbożu

dodano: 
06.04.2022
komentarzy: 
0

Na początku kwietnia 2022 roku wystartowała druga edycja kampanii „Dobre Zboże Wiele może. #Czerp ze zboża”, której inicjatorem jest Stowarzyszenie Producentów Produktów Zbożowych. Realizacją kampanii zajmuje się PR Hub.  

Celem kampanii „Dobre Zboże Wiele może. #Czerp ze zboża” jest przede wszystkim edukacja konsumentów na temat produktów zbożowych, w tym kasz i płatków.

W ramach współpracy PR Hub odpowiada za działania z zakresu media relations, prowadzenie mediów społecznościowych kampanii, influencer marketing oraz innymi przewidzianymi działaniami mediowymi.

PR Hub realizowało pierwszą edycję kampanii w 2021 roku i zostało wybrane do realizacji drugiej odsłony. Za realizację kampanii z ramienia agencji są odpowiedzialne Marta Gryglewicz, Account Director, oraz Ilona Skrzypek, Junior Account Executive. Strony nie podają, na ile zawarły umowę. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin